*Tilbage
Gaming.dk - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty 3on 3(1)
Call of Duty Explicit-Gaming på ...(3)
Call of Duty Søger MW2 m8s(3)
Call of Duty Ny klan i MW2(0)
Call of Duty Dødt eller Aktivt ...(3)
Call of Duty Søger Clan MW2(0)
Call of Duty COD1 Fragmovie - ...(2)
Call of Duty Søger Team!(2)
Call of Duty Ps3 spillere?(6)
Call of Duty Profil problem(1)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic WeepR(0)
Offtopic MW3 [Fragshow](0)
PC Relateret Reddot søger koder!(1)
K?b og Salg s: Steelseries ...(0)
Offtopic LAN DRENGE(1)
Offtopic cazetoGaming - ...(0)
PC Relateret Ny studie bærbar(2)
PC Relateret XFire x TwitchTV!(0)
Offtopic Heej(0)
K?b og Salg CoD 4 trade ...(2)

Reklamer

PC Relateret » Hardware debat

Sidste indl�g

Opgradering af PC

Hejsan drenge

Jeg har en pc jeg gerne vil ha' optimeret lidt så det kommer til at kunne køre BF3 og MW3 optimalt, mine specs er flg:

OS - win7 64bit (home, har ultimate edition er bare for doven til at installere det)
bundkort - P5QL PRO
CPU - Intel Core 2 Quad Q9300 (x4 2,5GHz)
GPU - Geforce 260GTX
Ram - 8gb (ddr3?)

Den er blevet noget gammel, og trænger nok generelt til udbytter, men det er noget svært på SU! Er der nogle bottlenecks der skal fjernes eller er det bare at smide en ny GPU i?
Flere |
XplayeN Fredag d. 29. juli 2011, kl. 19:24
GFO_Hoffi | GFO
Søndag d. 31. juli 2011, kl. 09:44
1
nyt grafikkort vil jeg tro kunne gøre det
Nightcover | FbL
Torsdag d. 4. august 2011, kl. 23:44
2
Du har ikke brug for nogen opgradering til at køre de nævnte spil.
XplayeN
Fredag d. 5. august 2011, kl. 11:40
3
Jeg kan godt køre dem ja, har spillet BF3 alpha her sidste uge og trak ca. 40-60 fps, men det betyder ikke at jeg vil forsætte i den stil. Jeg vil gerne op på 80-100 istedet :)
LennyBoy | CoDGaming.dk
Lørdag d. 6. august 2011, kl. 22:15
5
Du kan ikke bruge et spil i alfa stadie til at bedømme hvordan du vil komme til at køre den endelige udgave. Du vil opleve at få bedre FPS i den endelige udgave fordi den er bedre optimeret.
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
XplayeN
Søndag d. 7. august 2011, kl. 11:26
6
mums
Nightcover | FbL
Fredag d. 5. august 2011, kl. 12:31
4
Du skal bruge ny cpu, bundkort og ram samt et nyt grafikkort.
sWIsz | aNimus
Tirsdag d. 9. august 2011, kl. 08:50
9
Nej , hvorfor en ny CPU bundkort + ram ? Det som manden har er skam fint..
Nightcover | FbL
Tirsdag d. 9. august 2011, kl. 14:56
12
Jeg har jo selv lige fortalt ham at det han har en fint, men det syneshan ikke og så spørger han om han kan nøjes med GPU opgradering og hvis BF3 kommer til at ligne BC2 bare nogenlunde rent software mæssigt, så bliver spillet meget afhængig af CPU'en.
PatrickG | CKRAS
Mandag d. 8. august 2011, kl. 23:50
7
nyt alt, køb hele el-giganten 5000 fps
sWIsz | aNimus
Tirsdag d. 9. august 2011, kl. 08:48
8
Ny GPU !

Overclock dine ram og CPU.

Så har du sparet en masse penge.. Kan ikke betale sig og købe en ny com med de specs..
Redigeret: Tirsdag d. 9. august 2011 - kl. 08:51
hElLb0y | tba
Tirsdag d. 9. august 2011, kl. 10:25
10
Hej. XplayeN!
Danmarks Bedste hellbabz over n' out
Chk | FbL
Tirsdag d. 9. august 2011, kl. 13:06
11
Holbek | MoD
Torsdag d. 11. august 2011, kl. 09:32
13
Du kan også prøve at købe 1-2 SSD harddiske, de giver ihvertfald 20% boost til dit nuværende setup. En masse af mine nørdvenner meldte om 40-60% ekstra ydelse da de gik over til SSD.
Jeg skiftede også selv omkring nytår og købte 2x120gb ssd diske, hvor jeg bruger den ene til systemdisk og den anden til spil. Uden at have målt det kan jeg roligt sige at jeg ihvertfald fik 30% ekstra ydelse ud af mit system.. En stor bonus var, at ved demorecord ingame oplevede jeg før i tiden altid ret svingende fps, det forsvandt fuldstændigt med nye diske - FØR jeg opgraderede cpu og resten..

Harddiske er en ofte overset flaskehals hos de fleste gamere.. :)
Nightcover | FbL
Torsdag d. 11. august 2011, kl. 19:06
14
Beklager, men at en SSD skulle give helt op til 60% ekstra ydelse kan bare ikke passe. Så skal man virkelig have en dårlig HDD. Det eneste en SSD vil hjælpe ham med, ville være at loade banerne hurtigere - hvilket i denne sammenhæng ikke er relevant.

Ja, en HDD er en flaskehals hos de fleste, men det giver ikke nogen umiddelbar FPS forøgelse i spil. Derfor vil jeg ikke anbefale XplayeN at købe en SSD for at få mere ydelse.

Og recording af in-game content bliver ikke umiddelbart relevant, det i hvert fald ikke noget XplayeN har nævnt han vil gøre, og så kunne man lige så godt købe en HDD og så recorde på den.

Husk nu på at han spørger om BF3 og MW3, så det med "/record" er ikke en faktor.

Jeg har selv en SSD (1 år gammel, men har testet nyere) og mener det er det bedste køb jeg nogensinde har gjort, men ikke fordi jeg får flere FPS, men fordi hele ens system bare bliver meget flydende og reagerer med det samme. Så en ssd er et godt køb, men ikke hvis målet er at få flere FPS.
Holbek | MoD
Torsdag d. 11. august 2011, kl. 20:46
15
Njorw, hvis han allerede har et system, der kan trække meget, men ikke har stabile fps, er SSD vejen frem. Det med de 60% har vist mest været bærbare computere, når jeg tænker lidt efter, men stadig 20-40% ydelse i de fleste tilfælde.

Jeg ved intet om BF3/MW3, så ved intet om hvorvidt der er en record funktion.

Deltag i debatten

Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© Gaming.dk 2006 - 2012 | Regler RSS Feeds
0.0643060207367