Eftersom at Acker nok ikke besøger denne side så tit længere, tænkte jeg at jeg ville lave en ny tråd for at skabe opmærksomhed om eventet, så vi kan prøve at gøre det til en succes. Det vil være et kæmpe minus for COD4 Promod i Danmark hvis dette event ikke bliver støttet, fordi COD4 har fået så mange chancer efterhånden, men de danske hold dukker ikke op. Lad os nu lige få en fest ud af det i Kalundborg. Husk at det ikke kun gælder om at vinde, det er også bare pisse skægt at møde de personer man sidder hjemme i den dunkle kælder og gamer med. Go:
Call of Duty 4 - 5vs5
1. Præmie - 7.000
2. Præmie - 3.000
3. Præmie - Hardware
(Helt vildt gode præmier ift. størrelsesforhold, selvom det er lidt skummelt at 3. pladsen ikke får lidt penge.)
Pris. 399,- for 5 dages event
Start: Søndag 16. Oktober Kl. 16:00
Slut: Torsdag 20. Oktober Kl. 16:00
300 Pladser (Kan opgraderes til 600 pladser)
Sidste tilmelding samt betaling d. 16-09-2011
Sted:
Kultur- og Idrætshallerne
J. Hagemann-Petersens Allé 11
4400 Kalundborg
CoD4 turnering start:
Det er lidt svært at tyde om CoD4 starter kl. 15:00 om mandagen eller kl. 12:00 om onsdagen. Hvis nogen kender DCS må de meget gerne spørge ham.
ALLE SOM KOMMER VIL FÅ MIN AUTOGRAF GRATIS. (Evt. betaling ved forespørgsel for mere end én autograf eller ved placering på intime steder.)
(Det er selvfølgelig problematisk at det ligger i hverdagene, men det er fordi det ligger i uge 42, som er skolernes efterårsferie. Dem som ikke går i skole bedes spørge om fri nu! :P) |
- CKRAS: Guana, PatrickG, hiffer, piika, champ
- Decerto: zabo, hellbabz, souza, wagner, replay
- GunPlay: Jolle, Demo, Artey, Luke, Epio
- VIP: Holbek, Vengse, Niklas K, phL, Pleiholt
- ?
Interesserede hold (2):
- Mix 1: Molle, tba, tba, tba, tba
- Mix 2: mariNe, tba, tba, tba, tba
- ?
Klar på mix:
- mariNe
- ralf
- Sandland
- Thimse
- ?
Jeg vil prøve at holde listen her opdateret. Informer gerne alle de hold I kender om eventet!