*Tilbage
Gaming.dk - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty 3on 3(1)
Call of Duty Explicit-Gaming på ...(3)
Call of Duty Søger MW2 m8s(3)
Call of Duty Ny klan i MW2(0)
Call of Duty Dødt eller Aktivt ...(3)
Call of Duty Søger Clan MW2(0)
Call of Duty COD1 Fragmovie - ...(2)
Call of Duty Søger Team!(2)
Call of Duty Ps3 spillere?(6)
Call of Duty Profil problem(1)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic WeepR(0)
Offtopic MW3 [Fragshow](0)
PC Relateret Reddot søger koder!(1)
K?b og Salg s: Steelseries ...(0)
Offtopic LAN DRENGE(1)
Offtopic cazetoGaming - ...(0)
PC Relateret Ny studie bærbar(2)
PC Relateret XFire x TwitchTV!(0)
Offtopic Heej(0)
K?b og Salg CoD 4 trade ...(2)

Reklamer

Call of Duty » Scenen

Sidste indl�g

Your clip, My edit - Ep2 (Remake)

Hey cod folks

Må indrømme at jeg laver dette i stor forargelse og tilmed med store brækfornemmelser over
Patr.

Efter jeg ville skrive en comment til denne tråd: http://codgaming.dk/forum/topic/6378
Kunne jeg se den var blevet låst. Til min gru kunne jeg se hvorfor. En administrator, Patr, nedgør danny for at gøre noget super godt for cod communitiet i det hele taget, og især også for det danske community, uden nogen synlig grund. Når man så går ind på videoen kan man se en Patr som har fået folk til at se videoen og give den dislike. (Om han ligefrem har sagt til sine "venner" at de skal dislike den må gå hen i det uvisse).

Men synes folk skulle have et forum de kunne skrive hvad de synes om den, komme med konstruktiv kritik, likes and dislikes. Derfor dette topic.

Så vær sød hverken at svine mig, Danny eller patr i dette topic, det må i lave et nyt til, og kommenter på filmen i stedet.

Personligt kan jeg godt lide den, og enhver form for tiltag til communitiet er velkomment, om det så falder i en administrators smag eller ej burde være irrelevant. (Men det er det åbenbart ikke)

Det var 2 cents fra det voksne menneske jeg jo (ikke) er.

Keep em coming danny.
Flere |
Molle Søndag d. 30. oktober 2011, kl. 20:54
Chk | FbL
Søndag d. 30. oktober 2011, kl. 21:21
1
Nice arbejde Danny :) Du burde have nogen flere competetive frags med (så godt du havde et klip eller to). Ellers bar fortsæt.

Her er videoen hvor champen Patr gir den gas: http://www.youtube.com/watch?v=5m0RmAZEcjk&feature=channel_video_title
gg patr

Molle
Søndag d. 30. oktober 2011, kl. 21:30
2
Tak Chk

havde slet ikke set den.
Men ja lad os prøve at holde det her flame frit.
danny102 | Zone|
Søndag d. 30. oktober 2011, kl. 21:41
3
Jeg siger tak for dit indlæg Molle.
- Sætter stor pris på at folk faktisk synes godt om det jeg foretager mig, bruger trods alt mange timer på at få det til at kører.

Forstår ikke Patrick, at han skal svine det sådan til, jeg stopper ikke med at redigere bare fordi han ikke kan lide det.

- Men ja, kunne godt bruge noget mere competetiv gameplay, så jer normale mennesker på codgaming, i er meget velkommende til at sende jeres clips, så har jeg jo mulighed for at bruge det i de følgende episoder!

Smid en email til codtubehd@hotmail.com
- skriv en lille beskrivelse at selve klippet!

Jeg siger tak.
PatrickG | CKRAS
Søndag d. 30. oktober 2011, kl. 21:53
4
Har aldrig sagt du skulle stoppe med at edite, tværtimod. Det er din redigerings stil der generer mig. At sende folk ind på din youtube var et cunt move, og det skal du have undskyld for. Men alt andet er jo bare en mening. Om den så er ytret på youtube eller tek-9 eller andre diverse forummer er sagen irreleveant. Og desuden er min youtube og codgaming på ingen måde affilieret, så på det grundlag er der ikke så meget at skulle sige. Det folk får ondt i røven af er ikke så meget at det er dislikesne, det er mere det publikum det når ud til, samt at crowdet der er på youtube er nemme at påvirke og det uanset om jeg havde skrevet dislike eller bare linket til videoen havde nok nogenlunde været det samme resultat. Det er internettet aka. free land. Hvis folk har lyst til at tage at jeg laver en youtube video til livs, må de da gerne gøre det. Og jeg skal da nok også tage evt. konsekvenser der måtte komme i form af mit admin her på siden.

Kan sige så meget at Jeg synes idéen er grinern og at jeg fortsætter med serien, dog ikke på min egen kanal men på en ny hvor jeg prøver at hive gæstekommentatorer ind :-) Så må vi se om der bliver noget kult ud af det. Indtil da må i have en fortsat god dag og det her bliver det eneste indlæg Jeg poster i den her tråd.

Keep it clean lads.
danny102 | Zone|
Søndag d. 30. oktober 2011, kl. 22:19
5
Det er også helt i orden at du ikke synes om hvordan jeg redigere mine film - problemet er at du nedgøre andres video'er, uden grund, synes det er fair nok du synes det er lort.

- Men at ligefrem opfordre folk til at dislike andres videoer, er for lavt. - Hvis du ikke havde lavet det commentary over min video, havde jeg heller aldrig fået de der 35 dislikes fra dine subscirbers.

Det er 100% din skyld at folk smed dislikes på min video. - og det kan du ikke løbe fra.

Hvordan ville du have det hvis du sad LAN også jeg kom og smadrede din computer i semi-finalen? - det er fuldstændig det samme som her, du kan godt lide at spille LAN og jeg kan godt lide at redigere, jeg lader dig spille LAN uden at provokere, eller påvirke dit spil. så lad dog mig i det mindste redigere, uden du skal påvirke hvordan folk ser mine videoer.

Hvis jeg har lyst til at åbne en tråd her på codgaming, så er jeg da i min fulde ret til at gøre det, det skal du overhovedet ikke bestemme eller påvirke. - som du kan se, er det faktisk en del der synes det var en god video, og det er jo ikke ligefrem fordi dine youtube videoer er bedre.

Du har noget godt gameplay, hands down - men redigereings mæssigt, har du intet som jeg ikke har.

Kan ikke se hvad du får ud af at være så arrogant, overfor folk du ikke engang kender, jeg har intet gjort dig.

+ Du har ikke rettigheder til at downloade og uploade andre folks video uden permission, så på et tidspunkt vil din youtube channel blive lukket. - Har været i kontakt med youtube allerede, venter på at se hvad der sker. - men hvis du bliver ved bliver den da 100% lukket pga. dette.
Redigeret: Søndag d. 30. oktober 2011 - kl. 22:27
Rasmus | Viborg-eSport
Mandag d. 31. oktober 2011, kl. 15:47
6
Btw danny hiv lige fat i mig i aften engang, Har nok nogle demoer du kunne være interesseret i:D
Viborg-eSport
JenSen
danny102 | Zone|
Mandag d. 31. oktober 2011, kl. 16:00
7
mhm er vi venner på steam? - ellers add: dnyz102 - men er nok desværre ikke hjemme lige netop i aften, men jeg nok lige få fat i dig på et tidspunkt :)

Deltag i debatten

Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© Gaming.dk 2006 - 2012 | Regler RSS Feeds
0.0567240715027