*Tilbage
World of Warcraft - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty 3on 3(1)
Call of Duty Explicit-Gaming på ...(3)
Call of Duty Søger MW2 m8s(3)
Call of Duty Ny klan i MW2(0)
Call of Duty Dødt eller Aktivt ...(3)
Call of Duty Søger Clan MW2(0)
Call of Duty COD1 Fragmovie - ...(2)
Call of Duty Søger Team!(2)
Call of Duty Ps3 spillere?(6)
Call of Duty Profil problem(1)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic WeepR(0)
Offtopic MW3 [Fragshow](0)
PC Relateret Reddot søger koder!(1)
K?b og Salg s: Steelseries ...(0)
Offtopic LAN DRENGE(1)
Offtopic cazetoGaming - ...(0)
PC Relateret Ny studie bærbar(2)
PC Relateret XFire x TwitchTV!(0)
Offtopic Heej(0)
K?b og Salg CoD 4 trade ...(2)

Reklamer

Call of Duty » Andre Call of Duty spil

Sidste indl�g

MW3 - Hold og Spiller oversigt

Hej Allesammen,

CoD:MW3 er lige ved at kommed ud. Og for at få styr på hvem der er, og hvor mange vi er - ville det være fedt, hvis folk lige meldte tilbage på at de var klar. Derved kan jeg lave en nem oversigt over, hvor mange hold og spiller vi har i DK (der melder sig self.)

Og hvem ved, så kan vi holde noget form for fællesskab, så folk der er nye har en god grundlag for at for nogle fede oplevelser.

Meld lige tilbage:

*Hold*
Navn:
Antal Spillere:
Hjemmeside:

*Spiller*
Navn:
Alder:
Steam:
Flere |
Philippovich | viral. Mandag d. 7. november 2011, kl. 14:37
http://www.viral-gaming.com/
Philippovich | viral.
Mandag d. 7. november 2011, kl. 14:39
1
*Hold*
-Hold:Tri0logy
-Antal Spillere: 4 (5)
-Hjemmeside: http://www.youtube.com/user/Tri0logyProductions
-Line-up: Muzzi, es3tag, velox, delleh
-Alder: 16-18

-Hold: Fabula eSports
-Antal Spillere: 6
-Gennemsnitsalder: 20 år
-Hjemmeside: www.fabula-esports.dk

*Spiller*
-Navn: Philippovich
-Alder: 24
-Steam: philippovich

-Navn: Nepo
-Alder: 13
-Steam: lamaencpl
Redigeret: Tirsdag d. 8. november 2011 - kl. 17:59
Guana | CKRAS
Mandag d. 7. november 2011, kl. 15:40
2
I må også gerne lige skrive igen, når I opgiver forsøget på at gøre MW3 til et competitive spil og vender snuden mod CoD4 Promod, så vi kan se om den danske scene snart kan få nogle flere medlemmer. Den er nemlig pinligt lille i forhold til resten af Europa, hvor CoD4 Promod har nærmest fornyede kræfter med flere online cups end hidtil og nærmest store Europæiske lans hver måned.

Udover det, så held og lykke til dem som giver sig i kast med MW3. Det er sikkert meget sjovt at rende rundt i og spille public hvis man er til den slags, men hvis ikke de hurtigst muligt udgiver mod tools, så har Activision da endnu engang stukket noget op i enden på de fans som satsede på at spille på et seriøst niveau i et nyt spil.
Like mig på Facebook: www.facebook.com/guanaz
Følg mig på Twitter: www.twitter.com/guanaz <3
Nightcover | FbL
Mandag d. 7. november 2011, kl. 16:11
4
Hold: Fabula eSports

Antal Spillere: 6

Gennemsnitsalder: 20 år

Hjemmeside: www.fabula-esports.dk

Måske en steam gruppe for danske mw3 spillere kunne være til hjælp
Redigeret: Mandag d. 7. november 2011 - kl. 18:29
TheNinjaDanny
Mandag d. 7. november 2011, kl. 16:10
3
Jeg synes det er utroligt at der bare skal hates på alle indlæg der ikke har noget at gøre med cod4, det er virkelig lang tid siden jeg sidst har set et indlæg her på siden om et af de andre codspil der ikke er blevet hakket ned af en cod4-spiller instantly. Det giver virkelig en dårlig stemning og (tror jeg) lav aktivitet på forummet, da det får alle andre codspillere til at holde sig væk.

Det er ærgeligt at MW3 skal dødsdømmes inden det er kommet ud fordi cod4spillerne hader alt andet end deres eget spil.
Guana | CKRAS
Mandag d. 7. november 2011, kl. 16:25
5
Jeg hater ikke på indlægget, jeg synes at indlægget er en god idé. Jeg var bare selv med til at blive taget i r*ven da jeg købte MW2 og Black Ops. :-)

Det bliver dødsdømt fra start fordi der ikke er mod tools fra start, og vi så hvor lang tid de var om at udgive det til Black Ops, samt fordi de fjerner elementer som lean og "maxfps".
Muzzi | Tri0logy
Mandag d. 7. november 2011, kl. 16:43
7
Er enig i at de fjerne de elementer er noget lort... men at de fjerne lean, ja måske er det trist men det gør altså ikke spillet dør, CS har holdt i 12 år uden lean ? lean kan undværes... at de fjerner maxfps er virkelig crap men gør det mere eller mindre fair og ens for alle.. MEN KOMMER MOD TOOLS I SAMME STIL SOM I BLACK OPS GG! DØDT... Men lad os nu se... hvis rygterne om cph games holder stik.. og hvis der kommer penge i det, skal spillerne nok også komme.. bliver der ikke cph, og kommer mod tools late, så har jeg spildt 350 kr :)
MVH Mads Wedderkopp
-Wedderkopp
Guana | CKRAS
Mandag d. 7. november 2011, kl. 16:48
8
Ethvert spil kan overleve uden lean - men det var imo bare en del af CoD's charme. :)

Resten af det du siger kan jeg sagtens følge dig i.

Derudover vil jeg tilføje, at mht. CPH Games går det formentlig den anden vej rundt, efter hvad jeg har hørt fra Sui: Er spillerne der, så er turneringen der ;) Så håber da at folk støtter op, for dansk eSports skyld, hvis Activision smider penge efter det.
danny102 | Zone|
Mandag d. 7. november 2011, kl. 18:56
9
Du har en sjov måde at promovere CoD4 scenen på, tror ikke folk får mere lyst til at spille CoD4 når alle danske CoD4 spillere, sidder og whiner 24/7 på danske forums, er ked af at sige det..
- Det er næsten ligemeget hvad det handler om, så har en af jer cod4 spillere et eller andet negativt at komme med. - skift fremgangs måde, hvis i vil have flere danskere over til CoD4, så drop det bullshit med at spille tough hele tiden.
Guana | CKRAS
Mandag d. 7. november 2011, kl. 19:12
10
Hvad med at du lige kommer med argumenter for din barnlige og upassende kommentar?

Jeg hverken whiner eller spiller tough. Jeg stater de facts vi har ud fra hvad der er annonceret om MW3 og ud fra hvad vi har oplevet med MW2 og BO. Klovn.
danny102 | Zone|
Mandag d. 7. november 2011, kl. 19:16
11
Du har whinet for meget på tek9, så har ingen chance for at vinde en diskussion mod dig anyways, haha - synes bare det er tamt at hører på i whiner konstant ^^
Guana | CKRAS
Mandag d. 7. november 2011, kl. 19:21
12
Du er jo helt blæst. Det du skriver giver ingen mening. Er du butthurt over at en af mine team mates har insulted en video du har lavet? :S
Philippovich | viral.
Mandag d. 7. november 2011, kl. 19:50
13
Rolig nu i to,

derfor bliver det sjovt at se om MW3 kommer til at handle om.
Måske bliver det godt, måske ikke. Men at råbe af hinanden hjælper nok ikke.

Vi ser på det, og hvis det bliver godt, så lads os håbe på at få så mange spiller på den danske scene!
Guana | CKRAS
Mandag d. 7. november 2011, kl. 19:59
14
Ja, helt enig. Skrev jo også bare at jeg håbede at folk ville støtte op om CPH Games, for det ville for alvor kunne booste den danske CoD scene =D Less lan dodgers go go
Krille_ | Zone|
Tirsdag d. 8. november 2011, kl. 16:14
26
Guana. Danny har jo ret! Der skal altid komme platte og dumme kommentarer som ikke omhandler indlægget. Alle andre spil end cod4 bliver nedgjort med det samme, så lad da vær og hold jeres mening for jer selv, sålænge tråden ikke handler om hvad i andre synes om spillet! Indlægget er lavet for at se om der skulle være nogle hold til MW3, IKKE for at høre din eller andres mening om spillet!
Episk fejl
Team Zone - www.Zone-Gaming.dk
Guana | CKRAS
Tirsdag d. 8. november 2011, kl. 16:17
27
Og jeg gentager lige mig selv igen. Der er ikke noget "I andre" her. Det er blot mig som fortæller at CoD4 stadig er stort, så evt. nye spillere på scenen ved at de ikke behøver at gå tilbage til CS/CSS - eller hvor de kom fra - hvis der ikke kommer mod tools til MW3 i tide.
Tag en chill ;)
www.youtube.com/watch?v=Lwzi1d-lRgw
Krille_ | Zone|
Tirsdag d. 8. november 2011, kl. 16:26
28
nej. Men hvad er grunden til at fortælle det i en tråd, hvor det tydeligt fremgår at vi snakker MW3. vi vil ikke høre en mening om hvad du synes om spillet, men vi vil høre hvilke hold, som har tænkt sig at spille det.
Synes bare ikke helt du har forstået pointen i at CoDgamings forum er delt ind i sektioner, og når det handler om mw3 behøver cod4 ikke hele tiden blive indblandet. Hold jer til emnet.
Episk fejl
Team Zone - www.Zone-Gaming.dk
Guana | CKRAS
Tirsdag d. 8. november 2011, kl. 16:33
29
Der havde jo også kun stået én informationspost fra mig (omend negativ eller ej), hvis ikke jeg havde været så flink at svare de folk som skriver til mig, og derved er der opstået diverse diskussioner :)
Men udover det, så har du jo ganske ret. Så lad os stoppe diskussionen her, se hvordan MW3 bliver og se hvor mange spillere og hold vi får herind! I sidste ende er det jo mig der ender med næsten i postkassen, hvis de udgiver mod tools lige om lidt og der bliver lavet promod, scenen rykker dertil og jeg bliver nødt til at købe spillet og flytte med :P
Muzzi | Tri0logy
Tirsdag d. 8. november 2011, kl. 09:47
15
Jeg vil da ærligt indrømme at hvis MW3 failer prøver jeg sku cod4... syntes da ikke ligefrem Guana skræmmer spillerne væk ? har du set hvor meget gang han har sat i det site her, hvilket arrangerment han udviser ? Guana er nok en af de største drivkræfter for dansk cod, mmm jeg bliver helt brun rundt om munden.. nej det er bestemt ikke for at røvslikke Guana, men syntes ikke der bliver sat nok pris på det store arbejde han gør her på site.. hvertfald kæmpe cado her fra.. flere som ham-- JA TAK!
MVH Mads Wedderkopp
-Wedderkopp
Nightcover | FbL
Tirsdag d. 8. november 2011, kl. 10:01
16
Problemet er, at jo vidst, han prøver at få gang i cod4 igen, men når andre, som f.eks. Phillipovich prøver at tage noget initiativ til MW3, så kommer Guana og nedgøre mw3 og dets spillere og siger at vi skal spille cod4 i stedet for. Det er bare ikke godt nok.
Muzzi | Tri0logy
Tirsdag d. 8. november 2011, kl. 11:11
18
kan godt følge dit syn på det.. og at de måske ubevist bekriger hinanden lidt.... men er ikke sådan Guana SLET ikke kæmper for mw3.. elllers ville han jo bare have takket nej til pixel tv.. eller måske endda have sagt ja og hakkede mw3 for sygt ned.. men syntes jeg bestemt ikke han gjorde..
-Muzzi
MVH Mads Wedderkopp
-Wedderkopp
Guana | CKRAS
Tirsdag d. 8. november 2011, kl. 13:45
20
NC, gamle dreng :) Ved godt at min første kommentar var for negativ - men det var på ingen måde for at genere _spillerne_ som spiller MW3! Det burde du også vide ;)
Jeg er bare butthurt og sur på Activision fordi de nakkede mine penge ved MW2 og BO, som imo failede ret hårdt på competitive plan. :p
Jeg ønsker al held og lykke til ildsjæle som dig og Phillipovich uanset om I spiller cod2/cod4/mw2/bo/mw3. Tråden er et godt initiativ - jeg er bare bange for at mod tools kommer for sent igen, og så bliver spillet ikke til noget - hvorfor det kunne være fedt fra et dansk cod-synspunkt, hvis folk prøvede cod4 promod.

Og til muzzi kan jeg bare sige, at jeg er glad for at nogen har fået øjnene op for mine egentlige intentioner :)
Nightcover | FbL
Tirsdag d. 8. november 2011, kl. 17:53
30
I orden. Ses på LAN engang.
TheNinjaDanny
Tirsdag d. 8. november 2011, kl. 13:26
19
Tak for et ordentligt svar, du må undskylde at jeg lige smed alle mine aggressioner i hovedet på dig :P
Btw, lidt off topic men blev vi ikke lovet dedicated servers i mw3? Har hørt at det er IWnet igen
Guana | CKRAS
Tirsdag d. 8. november 2011, kl. 15:55
24
No harm done ;)
Jeg er ret sikker på at der er dedicated servers, for "HiperZ Servers" som jeg følger på Twitter skrev i går aftes at de havde fået server filerne og havde sat deres første dedicated server op. :o
Muzzi | Tri0logy
Mandag d. 7. november 2011, kl. 16:39
6
*Hold*

-Navn:Tri0logy

-Antal Spillere: 5

-Hjemmeside: <a href="http://www.youtube.com/user/Tri0logyProductions" target="_blank">http://www.youtube.com/user/Tri0logyProductions</a>

Alder: 16-18

Redigeret: Torsdag d. 10. november 2011 - kl. 06:30
MVH Mads Wedderkopp
-Wedderkopp
Coll3ctoR
Tirsdag d. 8. november 2011, kl. 10:40
17
Jeg forstår ikke, hvorfor det er konstant skal række ned på andre spil end cod4? Det er uendeligt trættende, at høre på, og i får på ingen måde noget ud af det, når i har den tone i jeres indlæg. Hold jer nu bare til jeres kære cod4.

Desuden er det nærmest umuligt for folk, at begynde på cod4 nu, da det er blevet gennem-geeked på alle tænkelige måder.

MW3: Jeg er hverken tilhænger eller modstander af lean, men jeg synes det er friskt nok uden lean. Det kan være med til, at gøre spillet mere flydende og give det lidt hurtigere gameplay. Maxfps kan jeg også sagtens være foruden - men det har nok noget at gøre med, at jeg har en ringe pc.

God tråd Philippovich :)
Guana | CKRAS
Tirsdag d. 8. november 2011, kl. 13:49
21
Jeg går ud fra at du kender Danny, når du skriver det samme som ham som er udenfor kontekst, men fred være med det. :P
Jeg er den eneste CoD4-spiller som har skrevet i den her tråd, og hvis du læser de forskellige svar herinde, så kan du se at jeg ønsker MW3 det bedste, fordi det ville være pinligt hvis der ikke bliver støttet op om CPH Games, fra et dansk CoD community synspunkt.

Men derudover, så er mine egentlige intentioner egentlig bare at fortælle at CoD4-scenen er lige så stor nu, som den var da spillet kom ud, så folk ved at de har noget at falde tilbage på HVIS de skulle blive skuffede over det "competitive community" i MW3 - det kan jo ske. :-)

Jeg håber at MW3 lever op til alles forventninger! Love & frags.
Coll3ctoR
Tirsdag d. 8. november 2011, kl. 15:05
22
Nej det gør jeg faktisk ikke. Bare fordi vi deler samme holdning, er det ikke sikkert vi kender hinanden ;)
Tja, det kan godt være du skriver held og lykke. Men med den ironiske og nedgørende tone, gør det ikke vildt overbevisende.
Det kan godt være den er stor for jer, da i er et godt hold som befinder sig i toppen. Men det jo kun toppen som er tilbage, er det ikke? Det er umuligt for et nyt hold, at begynde cod4.
Guana | CKRAS
Tirsdag d. 8. november 2011, kl. 16:01
25
Igen så sidder du og fuldstændig misfortolker mig til det som DU gerne vil have at jeg skal mene.
Der er på ingen måde nogen ironisk tone i det jeg skriver. Man skal da være godt barnlig for at HÅBE på at et spil failer. Det fedeste for den danske CoD-scene ville være hvis der rent faktisk kom et CoD-spil som var så godt, at det kunne forene alle spillerne i ét spil; dvs. at selv JEG derfor ville hoppe til det spil, fx MW3, hvis det var så godt. Det er der bare ikke noget der tyder på igen igen.
Og så er du igen forkert på den, når du siger at det kun er toppen som er tilbage i dansk CoD4 og at det er for svært at blive god. CoD4 Promod er ikke CS 1.6. Det er nemt at blive god i CoD4. Piika fra vores hold gik fra WoW til toppen af CoD4 scenen, uden fps-spils erfaringer, på tre måneder. Der er ikke kun toppen tilbage; mange af de tidligere topspillere er stoppet, og nye er kommet frem; piika sidste år - replay, wagner, souza, rou10, lorentzi i år. Man skal bare finde nogle spillere som man kan lide at spille med, og selvf gøre en lille indsats så som at se demoer fra gode spillere, og så går det faktisk nogenlunde af sig selv, det med at blive bedre.
Du kan evt se min guide til at lave et hold her: http://www.codgaming.dk/1452
Den kan sikkert også bruges, hvis man står og vil lave et hold i MW3. :)

Og så please stop med at misfortolke mig med vilje ;)
Nepo
Tirsdag d. 8. november 2011, kl. 15:38
23
*Spiller*
Navn: Nepo
Alder: 13
Steam: lamaencpl
Philippovich | viral.
Tirsdag d. 8. november 2011, kl. 18:03
31
Jeg opdatere løbende første post. Men hvad med Zone?

Og TheNinjaDanny?

Hvis vi er en 20 spiller kan vi jo hurtigt fået lavet noget CoDGaming.dk Gaming Night, hvis folk er friske på det. Så ud af hullerne og meld jer på banen.
danny102 | Zone|
Onsdag d. 9. november 2011, kl. 21:40
36
Zone kommer ikke tilbage som Zone, det er sikkert - Vi sidder dog og spiller sammen pt. (krille, flash, playboy, stian, og mig selv)
- Men ved ikke lige hvad der skal ske, vi tager det stille og roligt fra start, ser hvad der sker, om der kommer gang i noget competetivt, også følger vi bare lidt med i baggrunden til at starte med, lamer lidt public osv. :)
TheNinjaDanny
Torsdag d. 10. november 2011, kl. 09:32
39
Hvad med mig :P? Jeg har købt MW3 og spiller det, har dog ikke noget hold :/ But count me in for some gaming
Philippovich | viral.
Tirsdag d. 8. november 2011, kl. 18:42
32
h0Gan
Tirsdag d. 8. november 2011, kl. 19:39
33
Det var aldrig sket dengang jeg var skribent :(
Gl jeg er klar på at flække CPH Games med et godt hold fordi jeg er god?!
codgaming.dk - doing it slow since 08 (c) ...
Coll3ctoR
Tirsdag d. 8. november 2011, kl. 23:03
34
Jeg prøver overhovedet ikke, at misfortolke dig. Jeg baserer bare mine kommentarer ud fra dine. Prøv at læs dit første indlæg. Men fair nok, hvis det ikke er ment sådan. Så tager jeg det bare i mig igen ;)
Jeg har skam ikke brug for noget hold, da jeg er i Fabula, og også selv har spillet cod4 med et andet hold. Ikke nok med, at det er svært at komme til tops med nye hold, så er jeg ikke så vild med de 5 maps som bliver spillet :) Jeg kan godt lide nytænkning.
Jacks0n | CoDGaming.dk
Onsdag d. 9. november 2011, kl. 20:41
35
Held og lykke med at få stablet noget op drenge! :)

En idé kunne være at få nogle skribenter ind som kun skriver om deres spil (MW3) da 90% af alle nyheder omhandler CoD4.

Nu har jeg siddet på afstand af scenen i omkring ½ år og kan begynde og se hvad der sker. Desværre kan jeg kun sige at CoD4 er dødt i Danmark og vil ALDRIG komme op. Scenen vil altid have 2-4 aktive hold som dukker op til events + oldschool spillere hvis de har tid for at hygge. Der kommer ikke flere hold til for hvor skal spillerne komme fra.

Så er der den anden boldgade som måske ikke er så dedikerede som CoD4 spillerne. De har fundet ud af at det er sjovt at spille, deres kammerater spiller det, det er svært at komme op på niveau med de garvede CoD4 spillere og de er nogle af de bedste til det her spil i landet og derfor skifter de self ikke spil. Det havde jeg da heller ikke gjort hvis det var mig :)

Tror bare vi må indfinde os med at vi aldrig får samlet nogen scene i danmark. Vi toppede i 08-09, og det var fedt at være med til :D
Guana | CKRAS
Onsdag d. 9. november 2011, kl. 22:53
37
Der er jeg slet ikke enig.

1: Spillerne skal komme fra MW3, hvis MW3 viser sig at floppe grundet manglende mod tools eller ligen. For så er CoD4 Promod netop det perfekte alternativ, hvis man kan lide CoD's gameplay og vil spille competitive.

2: Selvfølgelig vil man (jeg), som en af Danmarks bedste CoD4-spillere, gerne skifte spil, hvis der kommer et CoD som rent faktisk er bedre. Det gjorde man jo også fra vCoD til CoD2 og fra CoD2 til CoD4. Derfra har udgivelserne så bare været for dårlige, især grundet mangel på mod tools, console, etc.

EDIT:
Det der er vigtigt at lægge mærke til er, at der er ikke særlig mange store FPS-skydespil at vælge imellem disse dage, hvis man vil spille competitive. Og COD4 Promod har flere og større online cups end nogensinde hidtil, og mindst lige så mange LANs, hvis ikke flere, nu hvor gamle succeser rygtes tilbage oveni alle nye initiativer og Adroits.
Redigeret: Torsdag d. 10. november 2011 - kl. 10:06
Nightcover | FbL
Torsdag d. 10. november 2011, kl. 14:20
41
Kunne ikke være mere enig.
Muzzi | Tri0logy
Torsdag d. 10. november 2011, kl. 06:31
38
Har jeg faktisk snakket med lidt med wizzy om :)
MVH Mads Wedderkopp
-Wedderkopp
GFO_Hoffi | GFO
Torsdag d. 10. november 2011, kl. 12:56
40
Som Gammel Hund vil jeg da osse lige gi mit syn på dette
Ja der er sq meget Whinen på siden generelt , anyway det er jo osse som man læser det / tolker det
Af dem jeg har spillet COD4 med , så har hovedparten valgt ikke at købe MW3 , da som det tidligere er sagt så var vi nok en hel del der troede på lol MW2 selvom vi var advaret om no dedi servers , nå ja så kom BO som heller ikke tilgodeser os der gerne vil hyggespille kampe , hov glemte lige COD5
men set med mine øjne så har alle spil haft deres tilhængere/modstandere , og håber da at MW3 slår igennem så alle kan få glæde af det , både dem som elsker run'gun og dem der spiller seriøst med hold ( kampe) på hvad plan det nu må være
for mit vedkommende så står den på BF3 og en lille pause fra COD4
MW2 og BO blev hurtigt lagt på hylden her
om fremtiden så hedder MW3 det kan kun tiden vise
Guana | CKRAS
Torsdag d. 10. november 2011, kl. 16:10
42
Well said! :)
fedtmule1992 | [DK]
Fredag d. 18. november 2011, kl. 17:43
43
*Spiller*
Navn: NaTiX
Alder: 19
Steam: charlienielsen92
...
DanishWTF
Søndag d. 20. november 2011, kl. 09:57
44
*Spiller*
Navn: DanishWTF
Alder: 13
Steam: airsoftmikkel (gammel steam bruger...)
xpRIze
Tirsdag d. 22. november 2011, kl. 09:41
45
*Spiller*
Navn: Lasse 'Xprize' Thomsen
Alder: 18
Steam: lalleh
daDamage
Tirsdag d. 6. december 2011, kl. 20:04
46
Navn: Jesper "damaGee" Sørensen
Alder: 24
Steam: xtacyDK

Forholder mig mest til folk i aldersgangen af 18 og opefter. Er frisk på hold, hvis det er!
CoD4:MW3 Spiller
. damaGee
Gakke
Torsdag d. 15. december 2011, kl. 23:22
47
*Spiller*

Navn: Joakim "Gakke" Toftgaard-Hansen
Alder: 16 (17 om 9 dage)
Steam: den_gagget
pl0bber
Fredag d. 6. januar 2012, kl. 00:59
48
*lidt sent*

navn: Jesper
alder: 18
steam: pl0bber

kan vi ikke få en tråd op og kører igen,
måske få noget gaming op og kører!! :)
zabo
Fredag d. 6. januar 2012, kl. 10:48
49
navn: kLUNkE
alder: 18
xfire: staffdk

nok den bedste MW3 spiller out there.
Guana | CKRAS
Fredag d. 6. januar 2012, kl. 15:45
50
Haha fuck af :D
playboy102 | Zone|
Lørdag d. 7. januar 2012, kl. 00:39
51
Hey Hey..

Hvis der er nogen danske clans derude som er friske på en pcw, så kan i tilføje mig på steam: jmyz102

Hold navn: 3G
Antal spillere: 5
PlayBoy In Da House
husted
Søndag d. 19. februar 2012, kl. 17:30
53
Jimmy :D Er du stadig i live?! :D:D:D:D:D
shockwave
Søndag d. 19. februar 2012, kl. 17:18
52
Jamen hold da op det var en go ide og lave

real name : Christian V Juhler

Ingame name : fNuG [DK]

alder 26
Steam id : Gazdk114
Redigeret: Søndag d. 19. februar 2012 - kl. 17:19

Deltag i debatten

Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© Gaming.dk 2006 - 2012 | Regler RSS Feeds
0.213765859604