Så er det på tide at skifte den gamle computer ud med noget nyt, så derfor vil jeg bede om jeres ekspertise og forståelse til at finde det HELT rigtige produkt, så jeg ikke smider penge direkte i lokummeret.
- Lortet skal kunne køre cod4 på højeste.. Derudover skal den kunne køre wow på udmærket niveau og eventuelt BF3.
Har kigget rundt omkring og har fundet tre forskellige produkter, men hvilket tilbud er bedst?
Alle tre vil kunne leve op til dine krav, men jeg ville tage det sidste link, med en Intel i5-2500 cpu, og et GTX 560ti :) det vil kunne kører BF3 på flot grafik, måske ikke ultra men så High :)
selvfølgelig vil man mene at et six-core AMD vil være god til fremtiden, men sådan som tingene ser ud nu er 4core helt fint :)
Any questions just ask :D
vil faktisk give Thimse ret, hvis du er klar til at smide 1000 mere, men så undvære Skærm og tastatur, kræver også at du har et Windows 7 :) (kan jo hentes)
Så ville jeg måske gøre det, du får K modellen af i5 2500, den kan overclockes hvis du ønsker, og du får et Z68 bundkort, hvis chipsæt giver dig dele fra på P og H modellerne :D
Desuden får du 2x560ti, dog får du ingen skærm
men BF3 kan den helt hundrede trække hehe :P
du kan også samle den selv og på den måde bruge lidt komponenter fra din gamle PC såsom DVD-drev og Harddisken, det gør det billigere :)
hvis du vælger selv at bygge den er du mere end velkommen til at skrive til mig over xfire: anelz jeg hjælper gerne med at finde det rigtige :)
Du besvarer f�lgende kommentar
Deltag i debatten
Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
selvfølgelig vil man mene at et six-core AMD vil være god til fremtiden, men sådan som tingene ser ud nu er 4core helt fint :)
Any questions just ask :D