Vi oplever en mindre opblomstring af dansk codpromod i disse dage, men de nye folk møder en tom og kedelig ventrilo når de skal til at gå igang.
De fleste klaner er migreret over på private teamspeaks og mumbles, også os i VIP.
Fordelene ved at sidde på f.eks. mumble istedet for VT er simpelthen for store.
Dette synes jeg er ret ærgeligt, da en fælles voicecom server er et stærkt udgangspunkt for et community af den her størrelse..
Så hermed en opfordring til at CoDgaming får opsat en teamspeak-server istedet, hvor klaner kan ansøge om at få oprettet et rum og hvor folk kan finde hinanden til mix.
(Ellers har jeg snakket med z1n0 om at CKRAS måske kunne få lidt god PR ud af at sponsorere en TS?! dno..)
..og hermed en opfordring til alle klaner om at komme tilbage til en fælles voicecom server når en sådan er oprettet! Støt communitiet og drop jeres ego-servere :D
Jeg er ganske enig i at VT er gammelt og outdated iforhold til fx. TS3...
Det er desværre ikke en beslutning jeg selv har indflydelse på. Men jeg skal sende forslaget videre til GDK ledelsen mht. en Teamspeak 3 server, og se hvad de siger......
En 25 slots TS med 20+ kanaler.. Kan godt forstå i føler jer overrendt fordi jamie og jeg starter mixes dér - Der er jo slet ikke plads til jer 5............ :D
Det er en super idé... Jeg har bare min tvivl om at den bliver til virkelighed...
Appy skal også have fat i en ts3, som der nok bliver købt snart. Det er igen pga. vi ikke kan lide ventrillo. Håber det virker, så vi sparer pengene lige nu.
Gider ikke se på det der Windows 2000 inspirerede design, som kun overgås af Ventrilos Win95 design. Lyden er mindst lige så god og hurtig i TS3 imo^_^
Fint initiativ:D Ts3/Mumble vil speed det lidt op fra det gamle Vt. Se om vi ikke kan få folkene der i sin tid, før break down af ventrilloen dengang, vender en smule tilbageyep
Vi er pt. igang med at sætte TS serveren op til community brug. Dog er vores Manager ikke glad for at give server admin videre, Så pt. er det kun zabo jeg selv og vores managers der har Server admin (Det kan dog være det bliver ændret).
ill keep the updates comming.
Redigeret: Onsdag d. 28. december 2011 - kl. 23:37
-----> 193.200.158.226:9988 <------ TS som i alle kan bruge kontakt mig eller zabo hvis i skal ha' lavet rum. Folk kan bruge den som den nye community TS eller ihvertfald indtil wizzy har fået snakket med ledelsen.
I kan selvfølgelig også kontakte decertos psykiater som naturligvis er undertegnede. Som decertos højre hånd kan jeg sørge for eventuelle kontrakter / pagter ang. ovenstående.
Jeg er ganske enig i at VT er gammelt og outdated iforhold til fx. TS3...
Det er desværre ikke en beslutning jeg selv har indflydelse på. Men jeg skal sende forslaget videre til GDK ledelsen mht. en Teamspeak 3 server, og se hvad de siger......