Hej Codgamers!
Vi er et nyt team, som gerne ville nå langt indenfor gamings verdenen. Vi søger derfor 3 erfarne spillere, som er frisk på at starte dette team op sammen med os.
__________________________________________________________________________________
1. Om os :)
Vi er 2 gutter Jacob ''krAveN'' Kragelund og Christian ''Chriz'' Husband som har spillet sammen i rigtig lang tid, og derfor kender hinanden godt, og kender hinandens positive sider. Vi vil gerne nå langt inden for gaming verdenen, og har derfor valgt at starte et team sammen
Jacob "krAveN" Kragelund: Jeg er en dreng på 15 år(10/03/1996), Har spillet på højt plan indenfor Cs:s verdenen , og har spillet det i 5 år, men har valgt at stoppe med at spille det fordi jeg synes der er for mange små børn på scenen og den ikke bliver taget seriøs(imo.). Jeg bor i Haderslev(Sønderjylland) og spiller Scope.
Christian "Chriz" Husband: Har spillet på semi-pro plan indenforn Cs:s verdenen, og har spillet det i ca. 3år. Spiller AK men kan sagtens tage en Aku. Bor i Haderslev(Sønderjylland) og er altid frisk på bootcamps og events!
__________________________________________________________________________________
Vi Forventer og Søger:
Vi søger:
Chriz AK
krAveN scope
Dig AK
Dig SMG
Dig SMG
Vi Forventer:
Vi forventer at du er frisk på Bootcamps og offline events/online events.
Vi forventer ikke men ville være et plus hvis du 15år+ er lidt skeptisk ang. alder pga. sengetider og umodenhed men er altid åben for at tage folk ind der er under 15.
Vi forventer at du har lidt erfaring i lommen(Lans, semi-top kampe osv.) da vi gerne vil nå langt inde for cod4 scenen i EU
Vi forventer at du er moden og aldrig vil gøre dumme ting under vores clan tag og at du ikke rager/leaver efter den første 1 uge pga. 1 tabt kamp.
Vi forventer at du har aim og iq
Andet i vil vide eller spørge om så er i velkommen til at skrive i comment, i private eller add mig på xf og steam :)
Steam: jacob4307
Xfire: Kraven1996
Peace out!
|