Efter at have spillet i VIP/mod i et stykke tid har mit skill level steget gevaldigt, og det er nok på tide at jeg hopper fra og finder nogle der lige så gode som jeg. Ikke nok med at der er 2 gamle nisser i teamet, så der også 2 bumser, men altså de nu gode nok på bunden (selvom der langt ned nogle gange).. Jeg søger preinv hold som jeg kan scope for, jeg lavede et +10 unscope wallbang imod WNx her den anden dag så det jo obvious at jeg er suited som scope. Det hold som nu samler mig op SKAL have en org der har lan support og t-shirts, jeg har hørt at TT giver boxershorts i gave osv. det kunne jeg også godt tænke mig at der var lidt af! Holdet skal kunne være i stand til at pracce mindst 10-15 timer om ugen ellers er i ikke gode nok til mig.
xf= pha1L
ps. jeg har skiftet rcon på vengses server så vi kan bare bruge den frit som det passer os. hæhæ
KK sku lige være sikker, Den virkede bare så seriøs. Især med alt det med du kaldte ham arrogant, og ikke var blevet "gevaldigt bedre" men gg well played sir.